sobota, 14 września 2013

Wesoły Początek - Dramatyczne Zakonczenie


- No to trzeba się przedstawić. Może zrobimy po prostu dialog między nami? - Yuki

- Ok zacznij - Roxee.

-Czemu ja? Młodsi mają pierwszeństwo.

- Starsi mają łosiu.

- Nie jestem łosiem.

- No dobra Ja zacznę. Jestem Roxee a ten dziwoląg obok To Yuki. ^^    

- Nie jestem dziwolągiem!  Po prostu mam lekko zrytą główkę. 

- Nie martw się z głupoty można się wyleczyć jestem na to żywym dowodem.

- Mówisz o sobie? Ja nie jestem głupia tylko po prostu za dużo horrorów się naoglądałam.

- Ty w ogóle nie powinnaś ich oglądać.

- Nie zrobisz mi tego!  

Dziewczyny się naradzają.

- Dobra odbijamy od tematu. *.* - Yuki

- Zebraliśmy się Tutaj...(≧∇≦)  - Roxee

- To nie jest ślub ty religiczko jedna! Ψ(´)Ψ

- Odezwała się Ateistka! No i znowu przez ciebie odbiegamy od tematu. - Powiedziała z pretensją Roxee

- To nie moja wina, że gadasz jak w kościele.

- No, więc...

- Zdania nie zaczyna się od no, więc.

- Nie przerywaj mi!

- No dobra, dobra tylko się nie wściekaj. - Podnosi ręce w swojej obronie.

- Ty nie zmieniaj tematu, bo to ty chciałaś założyć tego bloga! (_)

- No wiem! 

- To, powiedz coś wreszcie, przynajmniej o tematyce. - Powiedziała znacznie spokojniej brązowowłosa rozmasowując skronie.

- Blog będzie o tematyce... Fantazy.

- Będą dwie dziewczyny. Kaila.

-I Aurelle.

-Żadna nie jest człowiekiem…

-…Ale obie będą musieli stawić czoła ponurej rzeczywistości nowego świata.

- No to chyba na tyle, żeby nie zdradzić za dużo szczegółów.

- Na razie! >.<

- Niedługo powinien pojawić się pierwszy rozdział.

-Więc czekajcie na niego z nie cierpliwością!

I tak oto dwie autorki blogów założyły wspólnego. Co im wyjdzie z tego opowiadania? Kto wie?

°°°°°°

Przepraszamy za błędy, jeśli jakieś się znajdą, jednak nie miałam czasu, aby dokładnie sprawdzić to, co wyszło ;p 

3 komentarze:

  1. ...To prawie jak rozmowa z moim alter ego... Tylko, że Was jest dwie...
    [WIĘC RZECZYWIŚCIE TO TY JESTEŚ SZALONA]
    Oczywiście, że jestem Szalona. To mój pseudonim, jakbyś nie zauważyła..
    [MMM... JASNE. A CIEKAWE SKĄD SIĘ WZIĄŁ...?]
    Żeby pasowało do Szur?
    [RZECZYWIŚCIE, PASUJE JAK ULAŁ...]
    Temu nie możesz zaprzeczyć...!
    [NO FAKT...]
    Sorki, to tylko moje nieokrzesane alter ego... Alice, przedstaw się!
    [HEJ, ALICE JESTEM]
    No, właśnie. Jeszcze co do wstępu to pewnie tu będę zaglądać, bo blogi pisane wspólnie zazwyczaj są bardzo dobrze napisane (taki na przykład jak ten... awa-lowcy.blogspot.com. Pardon, mimowolny spam). Więc... idę czytać (o ile nie zasnę po drodze *ziew!*)
    Pzdr,
    Szalona, S&S

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadłyście na znakomity pomysł z dialogiem. Uśmiałam się jak nigdy :D
    Jestem pozytywnie nastawiona do tego opowiadania *.* Pzdr. Lily

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń